sobota, 27 października 2012

Camel trip Maroko!

Dzień dobry, jestem zboczona!
Pojechało Celinum na Maroka dalekie i zamiast na plaży leżeć (uprzątnąwszy uprzednio śmiecia), to po jakiś medinach (gdzie nawet nie starało się uprzątnąć śmiecia) się szlajało i z drżącym i przekrwionym z wysiłku okiem szukało pięknych materiałów. Trochę wyszła kicha - owszem....tkaczy dużo (a dywanów jeszcze więcej), ale materiałów na paczłorki jak na lekarstwo.

Żeby nie było, oto dowód w formie foto, że Celinum trop łapało, że się starało znaleźć marokańskie paczłorkowe źródełko.
się szyje patchwork


 Tutaj się szyje.


 
 I tutaj też.

                                                Tutaj się nić rozdziela


A tutaj się tę nić nawija.....

..... i się tka.


Niestety jedynym paczłorkiem jaki znalazłam był ten oto:




Może i miałam puste miejsce w powrotnej walizce, może i nie wydałam tysięcy dirhamów (jak się spodziewałam), ale i tak zyskałam. Marokańskie mozaiki powinny wszystkie zostać uszyte ... i jest to mój plan na najbliższe miesiące. Zobaczcie jakie to ładne:









A na koniec, dla tych wszystkich, którzy mogliby oskarżyć mnie o brak kreatywności ręcznorobótkowej, etui na telefoniksa. Ten ambitny projekt został wykonany całe 60 minut przed wyjazdem, bo przecież wcześniej nie dało rady:D. Filc i na filcu filc. Zdjęcie zrobione zostało pod koniec dwóch tyg. ekstremalnego użytkowania, więc filc się troszkę rozczochrał.
W tle widzicie wielbłądzicę Samanthę, którą adoptowałam w ramach akcji zabiorę wielbłąda na koniec świata.


 

 Podsumowując: jak chcecie kupić dywan, to Maroko zaprasza, ale jak szukacie materiałów, to może lepiej kupcie dywan (Look at the quality, special offer for you my friend)!








5 komentarzy:

  1. Maroko- niesamowity kraj! Twenty dirhams my friens! ;-) Faktycznie można tam szukać dużo fajnych inspiracji do patchworków.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej ! Oczywiście że możesz dołączyć do akcji , proszę tylko o banerek na pasku bocznym z odnośnikiem do postu o akcji:) http://zapomnianapracownia.blogspot.com/2012/06/akcja-uwolnij-tkaniny.html?showComment=1351494289508#c6791612507023594735

    OdpowiedzUsuń
  3. O jej, jak pięknie! Na pewno znalazłaś mnóstwo materiałów na patchwork!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba Twój blog. Jest przede wszystkim bardzo ciekawy!

    OdpowiedzUsuń
  5. W Maroko jeszcze nie byłam , ale inspiracji co niemiara. Piękne zdjęcia i patcworki

    OdpowiedzUsuń