poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Gdy dzieci śpią budzą się matki

Ostatnio dużo szyję. Jak tylko Krystyna przymknie oczęta, myk-myk i już mnie nie ma. Siedzę sobie w mojej norce i stukam na maszynie. Powstają mikroprojekty, bo ekspresowo się szyje, dużo przyjemności i szybki efekt.

Wpadłam na cudowny pomysł - więcej szyciowych poradników dla tych wszystkich, co uważają, że samemu patchworka nie da razy uszyć.

Nie jestem może specjalistką pierwszej klasy, ale potrafię coś uszyć i nawet nie rozpada się to po 100 praniu (Krystyna jest moją testerką). Mam teraz czas i ochotę dzielić się wiedzą, skorzystajcie z tego!

Mały smaczek. Kołderka z trójkątów z wełnianym wkładem. Jest megamilusia. Najlepsze jest to, że jest to kołderka oszczędna, uszyta z samych resztówek! Duma mnie rozpiera.



14 komentarzy:

  1. Oj żesz mama :d szalejesz :D ale to bardzo dobrze, bo szczęśliwa mama to nie tylko szczęśliwe dziecko ale i całe otoczenie hehehe tak mawia mój M. :D
    Trójkąciki bossskie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczęśliwa mama do podstawa domowego ekosystemu!

      Usuń
  2. Mega kolorowa! Świetny pomysł z poradnikami - ja w zasadzie tylko w ten sposób się nauczyłam szyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za tutorial paczworka w kółeczka. Trafiłam na twoją stronę i pierwszy raz mam zamiar przymierzyć się do paczworka.
    Ten kock dla dzieci jest piękny i podziwiam cie jeszcze za to, że znajdujesz czas przy małym dziecku na hobby, rzadko słyszę to od młodych matek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szyj, to sama przyjemność. Znajduję czas i do tego mam darmową pomoc. Krysia zazwyczaj siedzi w swoim bukajo-leżako-gryzaku i dekatyzuje mi tkaniny. To już wiecie, dlaczego patchworki są takie małe:D. Czasami jest to walka z czasem, głodem i snem:).

      Usuń
  4. Dobrze, że z dumą się nie oszczędzasz, bo oszczędna kołderka jest wybajerzona :)) bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądam i cieszę swe oczy! Mega super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kołderka rzeczywiście wygląda na mega milusią :) Jest przepiękna, bardzo podoba mi się ta kompozycja trójkątów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję! Miłe słowa są zawsze dobrze widziane:D.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna w pięknej kolorystyce a co do więcej tutków dla laików to jestem bardzo zaa

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna kołderka, a wykorzystaniue kawałeczków mile widziane.też to lubię !!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładna kołdra, wszystkie elementy do siebie pasują, jakby były dobrane specjalnie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. super blog......podoba Mi sie wszystko

    OdpowiedzUsuń
  12. Kołderka jest prze-pię-kna! Robi niesamowite wrażenie :) plus piękne tkaniny!

    OdpowiedzUsuń